Mig-21 pics of ALL user countries

Profile picture for user Canpark

Member for

16 years

Posts: 2,991

More PLAAF birds.

Attachments
Profile picture for user sainz

Member for

14 years 5 months

Posts: 432

North-Vietnam

Attachments

Member for

15 years 6 months

Posts: 278

MiG 21 bis of the former Iraqi air force.

Profile picture for user Canpark

Member for

16 years

Posts: 2,991

North-Vietnam

Very nice, I've never seen a colour one before.

Member for

14 years 5 months

Posts: 69

More PLAAF birds.

Sorry Canpark,But these guys in post number 164 look pretty Pakistani to me,no PLAAF....

Profile picture for user Canpark

Member for

16 years

Posts: 2,991

Sorry Canpark,But these guys in post number 164 look pretty Pakistani to me,no PLAAF....

Damn, bad mistake:D
Profile picture for user sainz

Member for

14 years 5 months

Posts: 432

Iranian F-7s

Attachments
Profile picture for user sainz

Member for

14 years 5 months

Posts: 432

J-7IIIs from China

Attachments
Profile picture for user Fedaykin

Member for

14 years 7 months

Posts: 5,267

Possibly the Ultimate Mig 21 variant....

I present the J7 AWACS!

:D

Member for

15 years 6 months

Posts: 1,159

Because...

Why does it need the extra twin tail engines?? :confused:

...it's fake as all crap.

Member for

14 years 11 months

Posts: 521

It`s a fakey, MIASCB :rolleyes:

Member for

14 years 8 months

Posts: 6

Nigerian MF's and UM

got this one from flex 297 a few days ago.
The white f7 is from Zimbabwe.
I'm looking for more Nigerian Mig 21 pics!!!
Cheers.

Attachments
Profile picture for user Fedaykin

Member for

14 years 7 months

Posts: 5,267

It`s a fakey, MIASCB :rolleyes:

Yeah comically fake, I found it on a chinese website and it amused me. :D

I thought you guys would like a laugh. ;)

Member for

15 years 11 months

Posts: 1,317

Some cool MiG-21s and F-14s from http://photo.starnet.ru

Attachments
Profile picture for user sainz

Member for

14 years 5 months

Posts: 432

Hungarian MiG-21bis test flight after mid-life refurbishment:

Attachments
Profile picture for user sainz

Member for

14 years 5 months

Posts: 432

The famous Hungarian "CÁPETI" (= shark pete) with fresh painting.

Attachments

Member for

15 years 11 months

Posts: 1,317

East German and Russian/Soviet MiG-21s

Attachments
Profile picture for user smartdog

Member for

14 years 3 months

Posts: 6

Yeah, everybody in this forum is wrong. Bangladesh Air Force has been operating Mig-21 since 1972!! The version is Mig-21MF.Within days Im gonna post the pics!!